Dajte ostatným vedieť o svojich problémoch so spoločnosťou UPC: Napíšte komentár
UPC, poprednej známy ako United Pan-Europe Communications, je jedným z najväčších poskytovateľov telekomunikačných a televíznych služieb v Európe. Svoje služby ponúka v rôznych krajinách, vrátane Slovenska, kde je jedným z hlavných hráčov na trhu. UPC poskytuje rôzne služby, medzi ktoré patrí internet, digitálna televízia a pevná linka. Hoci je UPC známy svojou spoľahlivosťou a kvalitou služieb, môže dôjsť k prípadným výpadkom.
Medzi najčastejšími problémami, ktoré môžu vzniknúť pri používaní služieb UPC, sú výpadky internetu, problémy s digitálnou televíziou a problémy s pevnou linkou. Tieto problémy môžu byť spôsobené rôznymi faktormi, vrátane technických problémov zo strany UPC, problémov s pripojením alebo problémov so samotným zariadením.
UPC je dôležitým hráčom na slovenskom telekomunikačnom trhu. Svojimi službami prispieva k rozvoju digitálnej ekonomiky a poskytuje občanom prístup k digitálnym technológiám. Aj keď môže dôjsť k príležitostným výpadkom, UPC sa zaviazalo poskytovať spoľahlivé a kvalitné služby svojim zákazníkom.
Malvína Šebová pred 4 týždňami
Rožňava. Toto už fakt nie je možné. Už mesiac, každý deň niekoľkokrát za deň zamrzne obraz, zvuk len seká alebo úplne vypadne, takisto obraz úplne zmizne. Asi v najbližšej dobe zmením operátora. Platíme za 4 seto-boxy, čo nie je ore dôchodcu málo a služby sú úbohé.
Alena Tekulová pred mesiacom
Nejde internet ani televízia 902 01 Pezinok
Patrik pred mesiacom
Od skorého rána nefunguje ani internet a ani televízia, 82108 Bratislava
Benkova Jaroslava pred mesiacom
Dobrý deň, už dva dni nefunguje internet,prosím preveriť o co ide,potrebujem ho k práci . Ďakujem Zákaznícke číslo 7910502, Benkova Jaroslava, Šafáriková 35,04801 Rožňava.
Vladimír pred mesiacom
Upc odpad za deň to vypadne aj 5 krát hlavne že poplatky zvyšujú dávajú akcie pre ľudí aby ich nalákali na rýchly internet a aj ten vypadáva nikdy viac hnus a o cene radsej pomlčím
Ivana pred mesiacom
DOOKOLA vypadava internet. Hlavna vec ze zvysuju poplatky.. Banska Bystrica 97401
Jana pred 2 mesiacmi
Uz znova druhy den vypadok internetu. Bratislava Ruzinov
Mária Schaderová pred 2 mesiacmi
Nejde internet 2 dni, modem sa nedá zapnúť - 085 01 Bardejov
Husak Jan pred 2 mesiacmi
08501 Bardejov
Renata Mikulcová pred 2 mesiacmi
Už druhý deň nefunguje archív - 91108 Trenčín
Daniela Adlenová pred 2 mesiacmi
Bratislava 5,85105 Už druhý týždeň sa zasekáva TV aj teraz mi to nejde,nič s tým nerobíte a platiť musíme!!! Vypisuje to ,že nieje signál potom to zase chvíľu ide a zase nie,asi zmením spoločnosť!!!
Eva Žitňanská pred 3 mesiacmi
Trnava,917 01 dobrý deň,máme veľmi slabý signál na tv, obraz zamrza počas vysielania, najskôr iba Markíza a teraz aj ostatné asi 5 dní to trvá aj občas skočí na obrazovku napísané veľmi slabý signál prosím o vyriešenie ďakujem
Anna Čabrunová pred 3 mesiacmi
82108 Bratislava odvolávam nahlásenie, chyba bola u mňa, prepáčte.
Anna Čabrunová pred 3 mesiacmi
82108 Bratislava úplny výpadok TV oprava smerovacieho čísla
Anna Čabrunová pred 3 mesiacmi
82100 Bratislava úplny výpadok TV
Peter pred 3 mesiacmi
Bratislava, 84101, Internet ide veľmi pomaly, viaceré stránky sa nenacitaju vôbec. Na staršom zariadení nejde net vôbec.
Linda pred 3 mesiacmi
nefunguje kablovka ani internet, Ba koliba
Karin pred 3 mesiacmi
sluzba, za ktore platim, nefunguju. Nevidim dovod, aby ste mi tuto nefunkcnu sluzbu, ktora nie je, účtovali internet som v priebehu poslednyhn14 dni denne restartovala a resetovala a telefon nefunguje a nikto z technikov co su zodpovední, to nerieši . Ale ked pride na účtovanie poplatkov, tam nie su ziadne obstrukcie ani technické vypadky’ Bude ma niekto konecne konecne kontaktovať a opraví chybu???
Karin Martinská pred 3 mesiacmi
Bratislava 82101 Tomasikova 23c do es den, nefunguje mi or na linka, je hlucha, ziaden signal ani zvonenie +421 2/2078 6545, Dakujem Martinská
Iva pred 4 mesiacmi
82109 Bratislava pred rokom sme boli u vás meniť setobox, lebo sa musel reštartovať takmer každý deň kvôli nefunkčnosti archívu. Dostali sme vraj nový ale robí presne to isté čo pôvodný, aj dvakrát za sebou ho musím reštartovať, aby normálne fungoval archív. Navyše už vyše mesiaca internet funguje tak, že počas dňa niekoľkokrát za deň na pár sekúnd alebo aj minút vypadne, niekedy sám naskočí, niekedy ho musíme reštartnúť, keď to trvá dlho. Teraz ponúkate UPC Mini TV Box, ale taký nechceme, ak ide cez vypadávajúci internet. Poraďte ako to riešiť, či výmenou či výpoveďou služieb.